تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

ببینید| رونمایی آنر از باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان

آنر به امید رقابت با آیفون ۱۶ باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان را رونمایی کرد.

ببینید| رونمایی آنر از باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان

رویداد24| باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان در میان جدیدترین مدل‌های آنر است که توسط این شرکت رونمایی شد. مدل لپ‌تاپ، تبلت و ساعت هوشمند جدید آنر نیز قرار است به زودی به بازارهای اروپایی بیایند، زیرا این تولید‌کننده محصولات فناوری چینی امیدوار است با غول‌های این حوزه مانند اپل و سامسونگ به رقابت بپردازد.

سازندگان این گوشی هوشمند اندرویدی جدید می‌گویند که مدل «مجیک و.۳» باریک‌ترین تلفن همراه هوشمند تاشو جهان است.

عرض این مدل در حالت تا شده ۹.۲ میلیمتر و در حالت بازشده ۴.۳۵ میلیمتر است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و آجری عرضه می‌شود.

آنر می‌گوید جدیدترین گوشی آن در مقایسه با گوشی‌های هوشمند مجیک قبلی، ۴۰ برابر ضربه‌گیری بیشتری دارد. دوام آن نیز با لولایی ۲.۸۴ میلیمتری که به طور تضمین‌شده می‌تواند تا ۵۰۰ هزار بار تا شود، افزایش پیدا کرده است.

این گوشی همچنین به سه لنز مجهز است: یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی.

آنر برای به نمایش گذاشتن دوام این مدل جدید در شرایط سخت، هنگام رونمایی، این تلفن را در آکواریوم ماهی به نمایش گذاشت. این گوشی هوشمند دارای مقاومت «IPX8» در برابر آب است، به این معنی که می‌تواند تا عمق یک متر در آب غوطه‌ور شود. 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوشی هوشمند
نظرات شما
پیشخوان